tirsdag den 19. oktober 2010

Årest sidste lopper

I Fredags var jeg en tur på det "lokale" loppemarked med et par veninder - nok sidste gang for i år, for der er ikke meget at komme efter mere!
Men lidt kom jeg da hjem med( udskyld kvaliteten af billederne, men de er taget med min gamle mobil )

Skønneste store vase i smuk smuk grøn farve
FDB stol til den nette sum af 30 kr :) og den er i så fin stand. Tænker den skal males knald-gul og ind på kontoret og stå!
Skønne børnestole og tilhørende bænk - tiltængt legehuset ( som vi får til foråret )
retro og nostalgi for alle pengene - julepynt som jeg husker det fra mine bedsteforældre. ELSKER det!
Fint stof med cremefarvede hjerter :)


Hvad har din sidste lopper budt på???

3 kommentarer:

  1. Hej.
    Nu har jeg fundet "kilden" til tapetet med hjerter:
    http://anna-frida.blogspot.com/2010/09/tapeter-til-dukke-og-legehus.html

    SvarSlet
  2. Hej, skønne loppefund - jeg er også vild med de små røde stager ;-) Jeg har næsten også lagt mine sidste loppefund ind på min blog og så har jeg en give away du måske har lyst til at deltage i.
    Venlig hilsen

    SvarSlet
  3. Hihi, jeg kan godt lide, at du skriver, at der ikke er så meget at komme efter, og så viser du en hel stribe skønne fund ;-) Men okay, jeg ved jo heller ikke, hvor meget du plejer at komme hjem med. Men jeg kan særligt godt lide gulvvasen - den er skøn.
    Mit seneste fund er en kæmpereol, som jeg dog ikke har fået fotodokumenteret. Og har heller ikke lige plads til den pt. Så den er opbevaret hos noget familie med bedre plads.

    SvarSlet