torsdag den 26. maj 2011

Stilhed

Der er meget stille på bloggen lige nu, og det har der været i et godt stykke tid...
Men jeg er her stadig.

Efter en dejlig lang ferie til Houston ( billeder kommer engang ) i april, bankede den hårde virkelighed på døren : EKSAMEN!!!!
Noget der ( i år ) fylder helt ekstremt meget for mig. Derfor går al min tid til familien og opgaverne og læsning. Der er noget andet der også fylder meget for tiden, men mere om det på et andet tidpunkt.

Men jeg vender stærkt tilbage når jeg om 3 uger efter ikke mindre end fem eksaminer forhåbentligt kan ånde lettet op, og nyde 11 ugers sommerferie.

Håber i alle har det godt derude, og tak til Christina for din tanke omkring min status :)

1 kommentar:

  1. hej,
    skønt at høre noget fra dig igen. jeps, eksamen trækker tænder ud medens det står på. mangler i år kun min bachelor- me like, og så skulle det gerne være slut med læsning foreløbig. glæder mig helt vildt til min første løn- hvor skørt er det lige:)
    krydser fingre for en god eksamen- you can do it,
    kh kirsten

    SvarSlet