mandag den 25. februar 2013

retro daybed til salg




Jeg har købt to skønne gamle daybeds - men skal kun bruge den ene.
Den er lavet af bøg og har fin patina. benene er let tilspidsede med messingfod,

Mål er : 87,5x194cm
Har normalt slid, da den er fra 70'erne!

Der hører ikke madras med - jeg har selv købt en skummadras i Jysk som jeg har fået betrukket med læder.... ( eller måske du selv er ferm nok til at sy et lækkert betræk ) Så det er ikke besværligt!!!

Den sælges ved auktion - bud starter ved 500kr - skal afhentes i Esbjerg

11 kommentarer:

  1. Wauuu, ville ønske jeg havde plads

    SvarSlet
  2. Ville ønske jeg bare boede lidt tættere på Esbjerg! Vi kunne virkelig godt bruge sådan en hjemme hos mig på Østerbro:( Meget fine!

    SvarSlet
  3. Ejjj den er bare super fed, gad virkelig godt jeg lige havde råd:-)

    SvarSlet
  4. NØJ hvor er den fin! Auktion, hvad mener du helt præcist? Hvis man byder 500 kr, hvor længe kører den så videre?

    /Kathrine.

    SvarSlet
  5. Ja, det vil jeg også gerne vide! :O)

    SvarSlet
  6. Byder 500. Kan hente den i weekenden?
    Elisabeth-lund@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Wauw de er skønne. 550 kan godt hente i Esbjerg

    SvarSlet
  8. Hejsa, den er reserveret og skulle gerne blive afh næste uge. Hvis ikke giver jeg besked :)

    SvarSlet
  9. Hej. Er sengen solgt...ellers vil jeg gerne købe den! Mvh. Annemette Axelsen

    SvarSlet
  10. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    SvarSlet