lørdag den 31. juli 2010

Vinderen af min give-away, med en smule forsinkelse

Kære allesammen,

KÆMPE TAK for den overvældende deltagelse i min første give-away. jeg er så glad og stolt over at så mange har haft lyst til at deltage og ikke mindst blive fast læser på min ret så ydmyge blog.
Det er blevet til ikke mindre en 159 lodder fordelt på 64 deltagere - med 42 nye faste læsere

WAUW!

Men vi skal til det - vinderen er fundet!
Beklager forsinkelsen, men vi tog en spur-of-the-moment beslutning igår morges og tog en tur til fanø i sommerhus, og nu netop hjemvendt med vindblæst og sandflydt hår :) I Love it!






Den heldige vinder er Mejse med bloggen Blåmejsen
STORT tillykke.

Send mig en mail med din adresse, så sender jeg fluks præmien til dig!

Posted by Picasa

3 kommentarer:

  1. hej,
    dejligt du lagde en besked på min blog, så jeg kunne finde vejen frem til din. sikke smukke stoffer og dejlige kreative sager du har lavet og ejer:)her vil jeg gerne fortsætte med at følge med:)

    SvarSlet