onsdag den 18. august 2010

Tik Tak Tik Tak.....

...... Tiden går og om 12 dage starter jeg på skolebænken efter ikke mindre end 17 mdrs barsel!!!!!



Forstår simpelthen ikke hvor tiden er blevet af, og jeg har nydt hver en dag sammen med Sofie, og også her de sidste par måneder hvor hun er begyndt i vugger!

Dengang tænkte jeg - I've got all the time in the world - og nu sidder jeg og forsøger at gøre status over hvad jeg så rent faktisk har nået på de 17 mdr... hmmm.. tænke tænke...

Nå jo - Jeg har været MOAR, og elsker det - kan man andet når det er sådan en lille grinebidder man er sammen med :)



Glæder mig til at komme i gang med skolen, men er også lidt skræmt.
Ny klasse ( hvis bare jeg kunne få min gamle ), nye lærere, nye fag.. ja et helt nyt år.
Håber det er lige så dejligt derude på skolen som jeg husker det, for så kan det kun blive godt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar