lørdag den 22. januar 2011

10 ting om Månestrålens mamasita

Denne blog-leg har floreret i blogland et par uger nu, og nu er det sørme blevet min tur til at fortælle lidt om mig selv. Det er søde Vicki der gerne vil vide lidt mere om mig - tusind tak fordi du tænkte på mig!


Reglerne er:
1. Tak og link tilbage til den person, der tildelte mig prisen.
2. Del 8 ting om mig selv.
3. Give den videre til 8 bloggere, som jeg for nylig har fået bekendtskab til.
4. Kontakte de bloggere, og fortælle dem om deres priser.




1. Jeg har snart 5 års bryllupsdag - i en alder af 29 år!
2. Jeg er rigtig dårlig til at svare på sms'er
3. Efter min sidste graviditet har jeg fået en svaghed for trøfler
4. Jeg er et stort rodehoved
5. Har sommetider svært ved at finde min stil, både i hus og garderobe
6. Skal løbe min første 1/2 marathon i 2011
7. Jeg er rigtig god til at være sammen med mig selv
8. jeg har den sødeste dalmatiner hund som hedder Ella


legen har været vidt omkring, men jeg har alligevel et par stykker jeg godt vil sende staffetten videre til

 Mia med bloggen Mamma Mias Verden
Julia med bloggen Julia Runge
Julie med bloggen Julies kreahule
Majse med bloggen It takes one to know one


Jeg håber i vil være med til at sende legen videre

1 kommentar: