fredag den 7. januar 2011

Et lille pip - endelig

hele 3 uger uden net herhjemme er bare ikke til at holde ud - det har betydet at jeg ikke har kunnet lave så meget som ete eneste indlæg, da jeg er i praktik for tiden, og dermed heller ikke har adgang til nettet fra skolen.
Det har været sejt, men egentlig set det som en mulighed for at få slappet godt og grundigt af.

Har dog et stort hængeparti.
Den kreative pakkekalender - min åbnedag var 16 december. men uden net og mulighed for at vise sagerne frem, har jeg ikke kunnet flashe gaven før nu.

Den fortjener et stor tak til Marianne som har bloggen http://strikmadogandetgodt.blogspot.com
Jeg er super glad for sagerne, og jeg nød synes af dem hele december.

Og endnu engang tak til Karina for det voldsomt store og helt fantastiske arbejde bag kalenderen.

2 kommentarer:

  1. så utrolig søte de grisene var! Ønsker deg en riktig god weekend. :-)

    SvarSlet
  2. Tænkte nok der var sket noget - godt at det, trods alt, ikke var værre.

    Jeg er glad for at du kunne bruge min lille gave.

    God weekend.

    SvarSlet