søndag den 6. juni 2010

Brug cykelhjelm, fordi jeg elsker dig!



Hej piger, tjek lige denne side på facebook, and spread the word - Jeg griber hermed lige chancen for at reklamere for en god sag - det er jo nøjagtigt lige så vigtigt at vi bruger cykelhjelm som vores børn gør.

Jeg har netop fået en cykelstol  med tilhørende hjelm til Sofie, og det første der skal ske inden vi skal ha en tur er, at mutti her skal have en cykelhjelm også - det kan ikke være anderledes!


Synes simpelthen de her tegninger siger det hele, og på fb siden er der nogle slående videoklip også, synes i skal tage et par minutter og tage et kig


på med hjelmen allesammen!!!









                                SE FACEBOOK SIDEN HER OG STØT OP!















3 kommentarer:

  1. ENIG!! -Siger hende der ikke ejer en cykelhjelm, men rigtig gerne vil ha' en... Kan bare ikke lige finde en som sidder ordenligt. Synes det føles som om de er ved at falde af...?!

    Vis endelig din frem når du har købt den. :-)

    Kh. Tine

    SvarSlet
  2. Sikke en fin kampagne! Tak for kommentaren hos mig, glæder mig til at se dine kl. 12.00 billeder fremover :)

    SvarSlet
  3. Hej Tine--> jeg skal nok flashe min hjelm, skal på indkøb efter en i weekenden så jeg kan komme på tur på jernhseten med lillepigen.

    Julia, jeg er klar fra i morgen med kl. 12.00 billeder - synes SÅ godt om ideen, det blir da sjovt at følge.

    kh vibeke

    SvarSlet