søndag den 27. juni 2010

hjælp til billeder

Hej piger,

ja det er ikke nogen hemmelighed at jeg ikke er en ørn til sådan noget billedredigerings-halløj.
Men jeg synes bare det er SÅ smart når man har flere små billeder i et stort billede - hvis i forstår. mange af jer bruger det kan jeg se - hvor det er en slags collage eller hvad man nu siger.....


hvis i forstår hvad jeg mener - er der så en der kan give mig en lille beskrivelse af hvad og ikke mindste med hvilket billedprogram jeg skal gøre det!

jeg har en mac så bruger Iphoto men har også Picasa!

2 kommentarer:

  1. Hej:)
    Jeg bruger PhotoScape, et gratisprogram.
    http://www.photoscape.org/ps/main/download.php
    Har dog ikke lige forstand på hvad der virker til Mac.
    Det er så fantastisk. Der er en hel bunke skabeloner derinde, som man kan trykke på og så simpelthen trække billederne over. Det tager ingen tid og det ligner en million:)
    Håber det kunne hjælpe:)

    SvarSlet
  2. Bruger også photoscape, og det er mega nemt at komme i gang med! :D
    Jeg er ved at være klar til en byttehandel. Du kan se på min blog, hvilke stoffer jeg pt bytter med, og så må du gerne sende flere billeder, hvis du har noget stof i lilla, udover det vi allerede har aftalt ;o)

    SvarSlet