torsdag den 10. juni 2010

"Shhhhh Eksamen"



Så kom dagen hvor jeg skal til min første eksamen i 10 år, og jeg er hundræd for at sige det mildt.
Faget er pædagogik, og det er som sådan ikke det værste, men jeg tvivler bare SÅ meget på mine evner pludselig. Og det faktum at jeg har været væk fra det hele i 1 år pga barsel ( disse eksamener er levn fra sidste år, som jeg ikke nåede før jeg fødte ) så føler det hele er meget langt væk, selvom jeg har læst og læst!


Wish me luck ladies!
11.45-12.15 går det løs

5 kommentarer:

  1. ...nu må det være overstået - og det er helt sikkert gået godt ;o)

    SvarSlet
  2. Hej piger - tak for jeres hilsener.
    Jeg fik en 7'er ( 8-9 på gamle skala ) det er sq ok taget det hele i betragtning. jeg er godt tilfreds :)

    men uffffff hvor var det ikke sjovt - var meget nervøs og havde svært ved at holde fokus.

    har nu en enkelt tilbage d. 24/6 og så er det sommerferie i godt og vel 2 mdr - lækkert altså!

    SvarSlet
  3. Jeg er sikker på at det gikk flott! :)

    SvarSlet