søndag den 20. juni 2010

SØGER - disse tapeter + stof

Hej piger,

der er vel ikke nogen af jer der ligger inde med nogle af disse skønne tapeter, og evt kunne have lyst til at sælge lidt af det  - måske bare en meter eller sådan??
Første billede er det det tapet der er brugt til skabet der hænger - hvid bund m pink blomster





Det sidste tapet her har jeg selv - men ønsker mig det i den grønne eller blå farve!!

Jeg er også på jagt efter dette skønne stof i grøn eller lilla - jeg har det skønne turkis/lilla farvede at bytte med  -eller måske nogle af mine andre stoffer:)
Køber også meget gerne.

4 kommentarer:

  1. Er tapeterne ikke at finde på: retrovilla.dk? Der har jeg i hver fald set dem, men måske de er udsolgt. Det øverste blå på væggen er jeg helt forelsket i, men det har hun ikke mere af - SÅ ærgerligt. Håber du finder det et sted...

    SvarSlet
  2. Desværre - der har jeg kigget. Så håber der en en der har købt hele ruller som godt kan undvære en smule!
    Har selv det nederste lyserøde og elsker det bare.... synes desværre alle de rigtig fede tapeter er væk fra retrovilla ... :(

    SvarSlet
  3. Siiiikke noget skønt skønt stof du har! Nu er jeg så fræk at spørge - men vil du sælge det med de turkis/lilla blomster? ;)
    Og mht tapet - så har jeg ledt og ledt efter det nederste du har - vil du evt sælge lidt af det? Jeg håååååber!
    Kontakt mig på mariah_my@live.dk
    Mange julehilsner
    Mariah

    SvarSlet
  4. Oh my god. Du har en farve jeg slet ikke har... Vil du bytte lidt med det tyrkise for noget lyserød? Eller gul? I samme print selvfølgelig :)

    SvarSlet