søndag den 20. juni 2010

Hjælp - Sofapuder??????

Jeg ser som regel ellers mig selv som sådan rimelig god til at farvesammensætte og indrette mit hjem - men når det kommer til Sofapuder går klappen bare ned.
Jeg vil jo gerne sy nogle selv - og elsker de skønne retro stoffer + liberty!

min sofa er - hvis jeg skal skal sige det - den mest fantastiske Natuzzi læder sofa i den smukkeste dybe røde farve - jeg elsker den!

men hvad dælan passer lige til rød - jeg er bare ikke til at mit hus skal indrettes i brændte farver... er meget mere til pasteller og pang!

her er sofaen så - nu er the million dollar question så - hvad ville i have a sofapuder hvis det var jeres sofa??
Hjælp mig:)

det skal måske lige nævnes at på væggen til højre for sofaen hænger 2 gamle reklameplakater!
men de er farverige, så de skulle ikke sætte en stpffer for noget!

2 kommentarer:

  1. http://slengkyss.blogspot.com/

    Prøv at se deres puder :o)
    Det er godtnok mest sort hvid, men man kan jo sagtens blande.

    SvarSlet
  2. Jeg kom straks til at tænke på grønne og blå farver fra retro wonderfull Copenhagen plakater... Er der ikke nogle farver i de gamle plakater, du kan lade dig inspirere af?

    SvarSlet