tirsdag den 8. juni 2010

Retrojubel - se hvad posten kom med idag?

Ihh, midt i en eksamenforberedelses-krise bankede posten på døren, og kom med denne skønne pakke med de skønneste stoffer.
De er resultatet er en skøn byttehandel med Julia 
Tusind tak for de fine stoffer.

Postmand Per havde for et par dage forinden været forbi med dette skønne stof som jeg også synes i skal se. Farvesammensætningen er helt i top. 

Hvis nogen ligger inde med samme stof i andre farver ( lilla eller grøn ) vil jeg meget gerne bytte eller købe..
Glæder mig til Eksamen er overstået så jeg kan komme i gang med at lave noget lækkert af de skønne stoffer :)

6 kommentarer:

  1. Super fede stoffer :) Er lige blevet færdig med din pakke ;)
    KH Mette

    SvarSlet
  2. Hej Mette,
    hold da op du er hurtig på figrene :-)
    jeg har også sendt din pakke afsted idag - glæder mig meget til at modtage de fine sager.

    kh vibeke

    SvarSlet
  3. Jeg må da lige sige læker lækker blog du har. og sikke en fin samling stof du har fået fat i :)

    Kh sara

    SvarSlet
  4. Tak for din hilsen Sara, jeg er stadig helt ny i "faget" så skal lige finde ud af hvad det sådan rigtig går ud på - men kan tydeligt mærke at man bliver afhængig :-)

    KH vibeke

    SvarSlet
  5. Hej Vibeke. Tusind tak for det fine stof! En helt fantastisk bytter! :D
    Og sikke en lækker blog du er ved at få stablet på benene! Må helt sikkert melde mig som læser med det vuns! Glæder mig til at følge med, bliver helt vildt glad af at se på alt det lækre stof i din header :P
    Mvh. Julia

    SvarSlet
  6. Hej Vibeke. Sikke nogle fine stoffer, der har du været heldig. Har posten mon været forbi med noget fra mig endnu?
    KH Mia

    SvarSlet