søndag den 16. oktober 2011

Årets sidste tur på Brørup marked

En veninde og jeg trodsede kulden og kørte i fredags til Brørup for at tage en sidste markedstur.
Priserne var virkelig gode, og vi gjorde nogle gode kup begge to - tror mange gerne ville have ting solgt, inden sæconen slutter nu her.

Flot kande der passer til sukker og fløde som jeg i forvejen havde

To så fine Wiinblad vaser

Erik Kold dåse og Hjertekagedåse

Lækkert dynbetræk


Det skønneste vattæppe - nok dagens bedste kup - bare 15 kr skulle den søde kræmmer have.
Alt sammen fik jeg for bare 250 kr!

8 kommentarer:

  1. Fantastiske fund! Især er jeg vild med vattæppet. De farver er da bare for lækre :)

    Tillykke med dine kup! ;)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  2. Sikke nogle gode kup, tillykke med dem.

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fede kup! :-) Det er nu ret hyggeligt at tulle rundt på Brørup Marked...

    KH Tine

    SvarSlet
  4. Hej sikke nogle gode kup, tænk jeg trode der var Brørup hver fredag året rund. hmm så har jeg lige lært noget nyt. ha en dejlig søndag klem

    SvarSlet
  5. Ja tæppet er en klar favorit - farverne er så skønne!

    Louise--> det kan da egentlig godt være der er marked hver fredag året rundt, men for mig er det hvert fald slut for i år :) men det lød på mange af kræmmerne at det også var ved at være slut for dem..

    KH Vibeke

    SvarSlet
  6. Mega fede sager!!! Mumsfilibaba siger jeg bare!

    SvarSlet
  7. Sikke nogle lækre ting. Er især vild med Wiinblad vaserne (:

    SvarSlet
  8. Wauw hvor var du heldig....er da dybt misundelig på vattæppet - super smukt :o))

    Suk, jeg synes altid de gode markeder er i Jylland....*SS*

    Kh. Trine

    SvarSlet