mandag den 24. oktober 2011

Mig fra A-Z

Mig fra A til Z
Faldt over denne A til Z inde hos Anne - og tænker at den vil jeg da lige lege lidt med nu hvor jeg bare ligger og keder mig på stuegulvet med varmepuden..



A. Age: 30 år - pyh, står der virkelig TREDIVE

B. Bed size: 180x200

 C. Chore that you hate: At gøre badeværelse rent og lægge tøj sammen

D. Dogs: Jeg har altid haft hund og hjemme hos os bor dalmatinervovsen Ella

E. Essential start to your day: Ud og tisse - ja sådan er det når man er gravid

 F. Favorite color: Blå

 G. Gold or Silver: Jeg er splittet men for tiden sølv

 H. Height: 179 cm.

 I. Instruments you play(ed): blokfløjte... Kan vist stadig lige klare at spille pjerrot sagde til månen :)

 J. Job title: Lærerstuderende

 K. Kids: Sofie fehår fra april 2009 og en lillebror i maven

 L. Live: Esbjerg

 M. Mother’s name: marianne

 N. Nicknames: Vibes, vapsi, vibs

 O. Overnight hospital stays: Åhh, lad mig tænke.. Efter brok som 6 årig, fjernet cyste som 18 årig samt sofies fødsel

 P. Pet peeves: Folk der ikke hører efter når jeg taler til dem, nærighed, Folk der ikke kan ide ud sf at køre i rundkørsler korrekt

 Q. Quote from a movie: "Are you a Girl or something"' fra filmen due date... Alt for sjov!

 R. Right or left handed: Lefty

 S. Siblings : storesøster på 33 og lillebror på 20

 T. Time you wake up: Meget forskelligt - alt mellem 6.30 og 8.30..

 U. Underwear: ja da men det matcher desværre sjældent

 V. Vegetable you hate: ærter og bønnespirer..adrrr

 W. What makes you run late: min datter, morgenkaffen

 X. X-Rays you’ve had: Tænder, finger - syede mig i fingeren på en symaskine som barn, lidt komisk faktisk

 Y. Yummy food that you make: Jeg laver verdens bedste tomatsauce, får ltd ros når jeg bager og så kan jeg lave en ums daimdessert.

 Z. Zoo animal: ale dyrebørnene er jeg altid forelsket i


 Måske der stadig er flere derude der er frisk på legen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar